BON Almelo, BCN Almere en Zwolle

[ geplaatst op nov 25, 2019 ]

Weergave saldo's in 2Look niet altijd juist

Let op! Maakt u gebruik van de online inzage in uw dossier via 2Look? Het kan zijn dat het systeem weergeeft dat er geen saldo op uw bankrekeningen is. Deze informatie klopt niet. U kunt contact leggen met uw contactpersoon binnen BCN of BON om te vragen naar uw actuele saldo. Men is bezig met een oplossing voor dit probleem.


[ geplaatst op nov 25, 2019 ]

Opening feestdagen

Sneeuwpop, Sneeuw, De Winter, Witte


Kerst
Op 24 december vanaf 13.00 uur t/m zondag 29 december 2019 is ons kantoor gesloten. Betalingen die op die dagen gepland staan worden eerder verzonden, namelijk op maandag 23 december.

Oud & Nieuw
Op dinsdagmiddag 31 december 2019 vanaf 13.00 uur en op 1 januari 2020 is ons kantoor gesloten. Betalingen die op die dagen gepland staan worden ook eerder verzonden, namelijk op maandag 30 december 2019.

Denkt u er alstublieft aan dat leefgeld vanaf 2 januari 2020 weer op de gebruikelijke dagen wordt gestort.

De medewerkers van BON en BCN wensen u alvast fijne ...





[ geplaatst op nov 25, 2019 ]

Extra leefgeld met de feestdagen


Pink, Christmas, Hot Chocolate, Cozy

Bij deze wensen wij iedereen fijne feestdagen en alvast de beste wensen voor 2020.

Wij hopen dat iedereen de feestdagen kan vieren zoals je deze wil vieren. Voor onze cliënten zijn er vaak beperkte financiële mogelijkheden om de feestdagen te vieren. Vanaf de maand november zijn zij druk met de financiën voor de feestdagen. De aanvragen voor extra gelden variëren van € 25,- tot € 600,- en daarbij komt ook nog het sinterklaasfeest in de dure decembermaand om te hoek kijken. 

Niet alle cliënten hebben financiële problemen, maar één ding hebben ze wel gemeen: de wens voor extra geld met d...


[ geplaatst op nov 25, 2019 ]

Zorgverzekering

Geld, Medisch, Medicijnen

Het einde van het jaar nadert, een moment om eens goed de huidige zorgverzekering te bestuderen. Voldoet deze nog aan de wensen? En de te verwachten behandelingen die wellicht volgend jaar nodig zijn op medisch vlak?

In de periode van medio november tot en met 31 december is het weer mogelijk om de zorgpolis te herzien. Wij vinden het belangrijk als bewindvoerder, curator en mentor dat onze cliënten een passende verzekering hebben afgesloten.

Daarom informeren wij onze cliënten tijdig over de mogelijkheid om de polis aan te passen. Samen kijken we dan naar de wensen en bijkomende kosten...


[ geplaatst op okt 16, 2019 ]

Inloggen 2Look weer mogelijk

Het is weer mogelijk om online mee te kijken in uw dossier. De technische storing bij 2Look is verholpen.


[ geplaatst op okt 11, 2019 ]

Nieuwsbrief



We vinden het belangrijk dat onze cliënten en betrokken hulpverlening goed worden geïnformeerd en weten hoe de financiële situatie is. 

Daarom sturen we twee maal per jaar een nieuwsbrief voorzien van het budgetplan. De nieuwsbrief treft u hier.


[ geplaatst op sep 23, 2019 ]

1 oktober BON niet bereikbaar

In verband met bijscholing is het kantoor van BON op dinsdag 1 oktober as. niet bereikbaar. 

De betalingen worden op deze dag verzonden zoals u dit van ons gewend bent.


[ geplaatst op sep 13, 2019 ]

Tegemoetkoming Arbeidsongeschikten


Eind september betaald het UWV een extra tegemoetkoming uit voor mensen die meer dan 35% arbeidsongeschikt zijn en hiervoor een uitkering ontvangen van het UWV.

Bij BON zijn er ook cliënten die recht hebben op € 179,81 netto die voortkomt uit deze regeling. De bewindvoerder hoeft hiervoor geen aanvraag te doen omdat het UWV het recht hierop voortijdig beoordeeld.

Als bewindvoerder monitoren wij echter wel of de gelden worden bijgeschreven op de beheerrekening van onze cliënten. In overleg met bewindvoerder kan worden besloten het geld te gebruiken voor een noodzakelijke uitgave of te r...


[ geplaatst op sep 09, 2019 ]

Update over de online toegang tot uw dossier

Eerder informeerden wij u over het feit dat u momenteel geen inzage heeft in uw online dossier (2Look). Helaas duurt het langer dan verwacht om ervoor te zorgen dat alles weer goed werkt. Wij hopen u aan het einde van deze week goed nieuws te kunnen brengen. 


[ geplaatst op aug 28, 2019 ]

Momenteel geen toegang tot uw online dossier

Let op! Heeft u een 2Look account waarin u online inzage heeft in uw dossier? Momenteel kunt u vanwege een technisch probleem niet inloggen. Het is niet bekend wanneer het probleem is opgelost. Indien hierover meer bekend is dan zullen wij dit in een nieuwsbericht op onze website plaatsen.